تلویزیون ال ای دی ال جی Lg 50up7750 الترا اچ دی Uhd 4k Hdr‌ اسمارت 50 اینچ
جامع ترین اطلاعات لوازم خانگی ایران و جهان را در اینجا بیابید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





تلویزیون ال ای دی ال جی Lg 50up7750 الترا اچ دی Uhd 4k Hdr‌ اسمارت 50 اینچ

در واقع، HGIG کارایی تلويزيون ال جي 50UP7750 و کیفیت تصویر را شناسایی می کند، سپس ویژگی های گرافیکی را طوری تنظیم می کند تا یک تجربه ی HDR از انجام بازی را برای کاربران فراهم کند. تلویزیون ال جی دارای سیستم صوتی دو کاناله و دو بلندگو است که هر کدام 10 وات قدرت دارند و به طور کلی خروجی این تلویزیون 20 وات است. این تلویزیون دارای قابلیت AI Sound است که صدا را با توجه به محتوای در حال پخش تنظیم می کند. مانوهانا یکی از فناوری های موجود در تلویزیون LG ، AI Acoustic Tuning است که صدا را بسته به محیط تقویت و تنظیم می کند.

دستور صوتی که انجام میدهید برتلویزیون خود مدل ال جی UP7750 با کنترل ساده و اسان اکوسیستم خانه شما را با تشخیص صدای طبیعی فراهم میکند . با GOOGLE ASSISTNT میتوانید تلویزیون LG UHD UP7750 با صدای خود کنترل کنید و سریع و اسان به انتخاب خود برسید و سرگرمی خود را به اجرا بگذارید . تلویزیون ال جی UP7750 در کنترل روشنایی نقش ایفا کرده و در زمان و مکان مختلف که نور سفید و روشنایی باید بیشتر و کم تر باشد کنترل لازمه را انجام میدهد . یک سنسور نور نور محیط و اطراف را اندازه گیری میکند و سپس پردازنده نور و روشنایی را برای نمایش و کنترل روشنایی اماده میسازد و تنظیم میکند .

در سال 2021 ال جی دست به تغییراتی در کنترل های جادویی خود زده است. طراحی ریموت کنترل تغییر کرده است و نگهداری آن در دست راحت تر شده است، سیستم اشاره (حالت ماوس) و اسکرول آن روان تر و سریع تر از قبل عمل می کند. ریموت کنترل جادویی دقیقا همانند کارایی ماوس در کامپیوتر ها بر روی تلویزیون عمل می کند و شما می توانید به راحتی با تکان دادن آن در هوا اشاره گر روی صفحه را حرکت دهید و گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. ریموت کنترل جادویی ال جی دارای میکروفن داخلی است و شما می توانید جستجوی صوتی و دستوران صوتی مختلف را از طریق آن به تلویزیون ارسال کنید.

شما می توانید از کناره ها به این تلویزیون تماشا کنید بدون اینکه کیفیت تصویر و یا روشنایی کاهش پیدا کند. تلویزیون ال جی UP7750 کیفیت تصویر 4K را با نرخ نوسازی و یا فرکانس تصویر 50 هرتز نمایش می دهد. در آن از هر فریم تصویر دوبار نمایش داده می شود که به عبارتی True Motion 100 را دارد. تصویر این تلویزیون روشنایی بالایی را دارد چراکه نورپردازی آن مستقیم است و آرایش Direct نور به نسبت بیشتری را برای پیکسل ها فراهم می کند.

تلویزیون ال جی 50up7750 و ویژگی های آن

در مدل جدید ریموت کنترل جادویی بر این دکمه‌ها اضافه شده و حتی دسترسی به دستیارهای صوتی از طریق دکمه روی ریموت کنترل وجود خواهد داشت. یک ویژگی فوق العاده جذاب در مورد ریموت کنترل جادویی جدید استفاده آن از فناوری NFC است. از طریق این فناوری قادر خواهید بود تلویزیون را به انواع گوشی‌های هوشمند بدون نیاز به هیچ تنظیمات خاصی و تنها از طریق ریموت کنترل متصل کنید. این تلویزیون‌های جدید جهشی جالب در بخش امکانات هوشمند تلویزیون داشته‌اند. اگر با تلویزیون‌های ال‌جی آشنا باشید از محبوبیت بی‌نظیر سیستم عامل webOS آن خبر دارید. این سیستم عامل رابط کاربری فوق العاده آسانی است که کار با آن بسیار لذت بخش است.

نظر خریداران

شما معمولا تصویری شفاف و بدون نویز را انتظار دارید که این تلویزیون با پردازنده 4 هسته در چهار مرحله تصویر را نویز برداری می کند و انچه بر روی پنل آورده می شودف تصویری غنی از رنگ با شفافیت بالا می باشد. بدین منظور ، تلویزیون 50 اینچی LG UP7750 از پردازنده قدرتمند 4K α5 AI استفاده می کند که می تواند تصاویر را به علاوه فریم ها پردازش کرده و کیفیت هر فریم را افزایش دهد و سپس تصویر را به کاربر منتقل کند. یکی از جالب ترین عملکردهای مورد استفاده در این تلویزیون ، کنترل روشنایی هوش مصنوعی است. استفاده از فیلترهای جداگانه این مزیت را دارد که تلویزیون از نظر کیفیت در جنبه های مختلف مانند صدا و تصویر و همچنین کنتراست تصویر داده شده و رنگ صفحه نمایش بسیار بهتر است. بدون استفاده از پردازنده جداگانه روی صفحه تلویزیون نمایش داده می شود. الگوریتم‌ها و ساختارهای متنوعی در این نمایشگر دست به دست هم داده‌اند تا شاهد افزایش کیفیت تصویر باشیم.

صدا و قابلیت های هوشمند در تلویزیون Up7750

حضور دستیاران صوتی در این تلویزیون 2021 ال جی استفاده از تلویزیون را لذت بخش‌تر می‌کند. با دخالت فناوری LG Local Contrast در تلویزیون 50UP7750 میزان کنتراست به صورت موضعی تنظیم خواهد شد. این کارکرد به این ترتیب خواهد بود که میزان نور در قسمت‌های مختلف تصویر برای ایجاد کنتراست بهتر تنظیم خواهد شد.

این تلویزیون بدون فریم و مشکی رنگ است، به همین دلیل می تواند نظر قشر عظیمی از افراد را به خود جلب کند. همواره، تصاویری باکنتراست و وضوح بالابه همراهصداهایی رسا و خوش آهنگتوسط این تلویزیون ارائه می شوند. چون پردازنده ای4 هسته ایبا قابلیت پشتیبانی از تمامی الگوریتم های مبتنی بر هوش مصنوعی را دارا می باشد. به بیانی دیگر، می تواند نویزهای مزاحم و مخرب را شناسایی و حذف کند و حتی اگر کیفیت صوت و تصویر پایین باشد، می تواند ایرادات را اصلاح کرده و کیفیت را بهبود دهد. همچنین، LG Local Contrast به آن کمک می کند تا سطح روشنایی هر بخش تصویر را جداگانه تنظیم کند و AI Brightness Control هم منجر می شود تا به تناسب شرایط روشنایی پیرامون، بهترین مشخصات برای تصویر در نظر گرفته شود.

قابلیت تبدیل صدا به متن هم در این تلویزیون اسمارت پیشرفته گنجانده شده است. این تلویزیون هوشمند از برنامه LG AI ThinQ و اینترنت اشیا IoT پشتیبانی کرده و زندگی شما را یک گام به هوشمندی نزدیکتر می کند. تلویزیون ال جی 65E9 از مدل های OLED این برند خوشنام در سال 2019 می باشد.

همچنین این تلویزیون با استفاده از تکنولوژی Image Enhancing نویز تصاویر را از بین برده و تصاویر را با کیفیت بهتری ارائه می دهد. تلویزیون 2021 ال جی 50UP7750 برای بازی مناسب است اما نمیتوان از آن انتظار یک تلویزیون حرفه ای را داشت. این تلویزیون دارای تکنولوژی ALLM است تا Input Lag را کاهش دهد و برای اتصال به کنسول بازی مناسب است.

در محتوای 2K با افزایش جزئیات و تعریف رنگ تجربه تماشای زنده با کیفیت 4K ارائه خواهد شد. با فرایند کاهش نویز و افزایش وضوح تصویر تجربه غوطه‌وری و سینمایی ایجاد خواهد شد. صدای فراگیر مجازی برای تجربه غوطه‌وری و سینمایی نیز کارکرد این پردازشگر پیشرفته در تلویزیون ال‌جی شما خواهد بود. تلویزیون ال جی 50UP7750 با توجه به نمایشگر 50 اینچ و پشتیبانی از کیفیت تصویر 4K، بهترین انتخاب برای اجرای بازی خواهد بود. این تلویزیون ال جی به لطف بهره مند بودن از فناوری HGiG، کیفیت تصویر بازی را آنالیز می کند و با تناسب عملکرد تلویزیون، گرافیک HDR را تنظیم می کند و بهترین نمایش را در اجرای بازی خلق می کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: تلویزیون، ،
:: برچسب‌ها: قیمت تلویزیون ال جی ۷۵۵۰, جدیدترین تلویزیون ال جی 2020, قیمت تلویزیون ال جی up77, تلویزیون ال جی ۵۰ نانوسل, قیمت تلویزیون ال جی ۲۰۲۰, قیمت جدیدترین تلویزیون ال جی 2021, تلویزیون ال جی ارزان قیمت, قیمت انواع قیمت تلویزیون ال جی, تلویزیون ال جی UP7750, تلویزیون ال ای دی ال جی,
نویسنده : رزالین